piątek, 12 lipca 2013

Libster Blog Awards i the Versatile Blogger Award.

Zostałam nominowana do Libster Blog Awards przez Evangeline z http://cala-ja-evangeline.blogspot.com. Bardzo dziękuję! 


1. Jak ma na imię twój przyjaciel?
Patrycja
2. Skąd czerpiesz inspirację?
Z wielu wielu źródeł. Głównie z książek.
3. Ulubiony kolor.
Czarny.
4. Z jakiego województwa jesteś?
Lubelskie
5. Ulubiony serial.
Jest cała masa. Supernatural, Merlin, Once upon a time... Można by wymieniać i wymieniać...
6. Ulubiona książka.
Też ich wiele. HP, HG, PJ, Merlin, Eragon...
7. Do której klasy chodzisz?
Trzecia gimnazjum.
8. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Rock, metal.
9. Ulubiony przedmiot.
Historia, plastyka, biologia, chemia.
10. Harry Potter czy Zmierzch?
Zdecydowanie HARRY POTTER!

Moje pytania
1. Ulubiony film.
2. Kolor włosów.
3. Ulubiona książka.
4. Imię swojego pupilka
5. Wolisz The Hunger Games czy Zmierch?
6. Twoja pasja.
7. Kolor oczu.
8. Wiek.
9. Ulubiony kraj.
10. Znienawidzony przedmiot.







The Versatile Blogger Award.
Nominowany powinien:
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują .
5.Poinformować o tym fakcie autorów.


Dziękuję  Evangeline z http://cala-ja-evangeline.blogspot.com.


Fakty o mnie.
1. Kocham HP
2. Zakochana jestem w wielu facetach
3. Jestem uważana za kujona
4. Szaleję za moją przyjaciółką
5. Kocham czytać
6. Jestem szalonym pomysłowym człowiekiem
7. Chciałabym powiązać swoją przyszłość z medycyną lub plastyką





Nominuję (kolejność losowa):


3 komentarze:

  1. Andromedo, dziękuję Ci ślicznie, że nominowałaś mnie. Bardzo mi miło, że ktoś docenił to, co robię. Mam nadzieję, że nie obrazisz się jeśli nie pociągnę tego dalej :) nie jestem zwolenniczką blogowych łańcuszków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Przejrzałam twojego bloga, niestety nie zdążyłam przeczytać jeszcze wszystkiego ale powoli staram się. Bardzo mi się u Ciebie podoba:) Zapraszam do mnie:) Prowadzę bloga o rysowaniu i o moich kociakach;p pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację:) Przy okazji znalazłam fajnego bloga;)
    Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń