sobota, 7 lipca 2012

Rozdział 26


- Jak dobrze, że nic ci nie jest. - powiedziała Julia, kiedy tylko zobaczyła mnie szkolnym korytarzu. - Nie mogłam cię odwiedzić, ale Artur dotarł?
- Tak, został ze mną do wyjazdu do szkoły.
- I co pogodziliście się? - spytała Julia.
- Tak. Co się stało? - powiedziałam i popatrzyłam w kierunku grupki ludzi z zaciekawieniem czytających ogłoszenie na tablicy. Podeszłyśmy do uczniów. Julia przeczytała na głos widniejące ogłoszenie:


Drodzy uczniowie!
Dyrekcja Szkoły Magii i Czarodziejstwa Owlneed postanowiła wysłać uczniów na ”wymianę” do Akademii Magii. Z klas od pierwszej do szóstej zostanie wylosowanych po pięcioro uczniów, którzy we wrześniu pojadą do Akademii Magii. Dyrekcja AM na ich miejsce przyśle uczniów uczących się w tamtejszej szkole. Losowanie odbędzie się dnia 7 kwietnia.


- Świetnie - pisnęła Julia. - Oby mnie wylosowali.
- Zostawisz mnie tutaj samą?
- Nie, może ciebie też wylosują. - powiedziała.

5 komentarzy:

  1. OMJ( o my Jackson) ! W końcu wymiana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty kiedy dodasz nowy rozdział!?

      Usuń
    2. Właśnie chciałam zadać Sarze to samo pytanie. kiedy ? andromedo , ale króciutki wpis ! to twój rekord !

      Usuń
    3. Nie wiedziałam co pisać!

      Usuń
  2. fajny, ale mogłaś coś dopisać jeszcze.

    OdpowiedzUsuń