sobota, 2 czerwca 2012

Prolog


Nazywam się Andromeda Eva Katherine Seam. Od 4 lat chodzę do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Owlneed. Opowiem jak to się zaczęło. Cztery lata temu w moje dziesiąte urodziny dowiedziałam się czegoś co na zawsze zmieniło moje życie. Jak co roku 11 lipca, do mojego domu mieli zjechać się wszyscy moi kuzyni, ciotki i wujowie Wyczekiwałam z niecierpliwością ich przyjazdu. Jednak nikt się nie zjawił. Około godziny 20.00 do mojego pokoju wkroczyli rodzice. Opowiedzieli mi o swoim pochodzeniu. I o moim również. Powiedzieli, że jestem czarownicą. Tak, CZAROWNICĄ. I że od tego roku będę chodziła do specjalnej szkoły magii. Do szkoły, w której będę uczyła się panować na moimi mocami. Do szkoły, do której oni sami chodzili. Na samym początku, nie wierzyłam im, ale im bardziej wsłuchiwałam się w ich opowieść, tym bardziej wydawała mi się prawdopodobna. Miałam do nich pretensje, ze wcześniej mi o tym nie powiedzieli. Do moich dziesiątych urodzin utrzymywali to w tajemnicy! Do tej pory zastanawiałam się nad dziwnymi zbiegami okoliczności, które mi się zdarzały, nad tymi snami, które się spełniały… I oto miałam wyjaśnienie.

2 komentarze: